Tuesday, September 15, 2009

Eidul Fitri Greeting

Salam buat rakan-rakan----hanya beberapa hari lagi kita akan meninggalkan Ramadhan yang penuh rahmat. Dan aku rasa sebelum aku shut off untuk beberapa hari, aku ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat rakan taulan, staf, boss, classmate IS772, X-Classmate Info96, para power blogger dan sesiapa yang menjengah ke blog ini secara sengaja atau tidak disengajakan.

---
Tahun ini tidak ade banner seperti tahun lepas. Kalau bekesempatan, aku buat. Maklumlah tahun ni dah bertambah ahli keluarga.Dan ditahun ini juga aku akan berada di division lain kerana kenaikan pangkat. Dengan staf yang lebih ramai daripada sekarang.

---
To end the story, Selamat Hari Raya Aidilfitri.

1 comment:

  1. Selamat Hari Raya Aidilfitri.
    Maaf Zahir tenaga batin.. mwahahaha

    ReplyDelete