Tuesday, September 11, 2007

Nobodyknows +

Video clip opening song bagi Naruto Shippunden. Irama dan susunan lagunya begitu menarik walaupun banyak perkataan yang dilagukan aku tak berapa faham. Sebab kebanyakan penyanyi Jepun suka menggunakan bahasa pasar daripada bahasa rasmi di mana sewaktu aku belajar dulu lebih banyak diajar oleh sensei aku menggunakan bahasa rasmi.



Irama dia memang hip-hop dan ade sikit funky. Membuatkan aku ceria setiap kali mendengar and menengok video clip ni. Apatah lagi kalau boring disebabkan hal-hal pejabat dan kelas. Dulu rajin jugak aku berjaga lepas abis kelas, tapi semester ni tak boleh. Benda kat pejabat yang kadang kala memenatkan terpaksa jugak dipikul ke kelas. Seboleh-bolehnya jangan dibawa, tapi kalau ada orang bawa cerita pasal ofis, terpaksalah aku layan. Tak layan marah pulak. Nak layan blues pun susah.

----------

Why do I like this song. Because this is a motivational song. For hero...like me and the other people who work in the same field. When we get out of the building it's like heroes come back and havoc. 3! 2! 1! Make some noise.

No one will agree with perhaps. But who need your opinion after all. Everyone has right to say from their point of view. That' s beautiful thing from Allah creation, variety of minds and also variety of stupidities. Alright..3!2!1! Make some noise.

0 comments:

Post a Comment