Sunday, September 9, 2007

Hero Idola




Korang mesti ada hero idola. Aku, walaupun dah nak menjangkau usia remaja tua, ada hero idola aku yang telah aku kenali sejak 1994 lagi. Aku mula minat dengan hero idola aku apabila TV3 menayangkan siri X-Men pada waktu itu. Dan pada aku, watak wolverine yang aku rasa serupa dengan karektor aku menjadi hero idola aku. Watak yang nampak ganas, tegas merupakan seorang penyayang dan prihatin terhadap orang di sekelilingnya. Disebabkan terlalu minat, aku create email pun guna nama wolverine. Tapi bila check availability untuk create email, punyalah ramai guna nama wolverine. Suntet betul.

----------------------

Disebabkan aku minat dengan Wolverine, secara tak langsung aku layan jugak citer X-Men. Sewaktu aku di IPT dulu, minat aku terus berkembang kepada komik-komik seperti X-Factor, X-Force dan juga XCalibur. Sekarang ni tak aktif pada komik yang disebutkan itu. Cuma kau layan Wolverine sajer sekarang ni. Tapi yang peliknya movie citer X-Men langsung aku tak minat. Tak nampak realistik. Layan Mutant-X lagi bagus.

0 comments:

Post a Comment