Saturday, May 17, 2008

Hari yang mondom...

Lama sudah tidak menjengah blog ini. Rindu? Tidak juga..., cuma tidak tahu apa yang nak di'post'kan. Minggu ini saya sibuk dengan Bengkel Greenstone Digital Library. (bahasa buku hari ini..he..he)Jadi, saya kesempitan waktu untuk mencatat perkara menarik dalam hidup saya ke blog ini. Beberapa minggu ini, memang banyak perkara yang menggembirakan yang berlaku termasuklah tuntutan perjalanan saya bagi bulan April telah di 'bank-in'kan.

Bengkel yang memakan masa empat (4) hari menjadi sisipan kepada kesibukan saya untuk saya mewarkah ke blog ini. Sebenar-benarnya saya amat penat minda menghadap Research Proposal saya yang perlu diedit semula. Menatap catitan komen pensyarah saya membuatkan saya lemas (salah satu lagu fav. kawan saya sebelum dia berkahwin nyanyian VE). Minda saya yang lemas.

Saya cuba untuk mengimbangkan dengan sebaik mungkin antara bengkel, kerja yang bertampok-tampok di pejabat dan juga pengajian saya. Namun sebagai manusia biasa dengan berat melebihi body mass index kadang kala saya tersungkur. Apatah lagi duduk di meja ini sambil memerhatikan user yang hanya 4 orang turun naik tangga...

0 comments:

Post a Comment