Thursday, November 13, 2008

Eating and Idea Spray Session

Kali ini kami dapat berhimpun semula, part 04 of IS 772 student. Namun sedikit kekecewaan, kami tak cukup korum. Hanya kami sahaja yang menyertai sesi kali ini - Rina, Hasnah, Zali, Ita, SJ, Suhana dan aku.
It's ok. Yang hadir kali ini pun berupaya memberikan idea dan pandangan masing-masing. Masing-masing orang yang hebat.
Sesi dimulakan dengan makan-makan with everyone bring the plate. Salah satu sesi yang aku rasa amat penting untuk memastikan minda dapat bercambah untuk melontar idea bagi sesi forum MLS yang akan diadakan this coming Saturday.
Even though aku tak dapat hadir disebabkan konvokesyen anak aku, aku perlu bagi input jugak. Sedih jugak tak dapat hadir. Walaupun spokeperson telah dilantik, namun yang lain-lain pun boleh bagi input yang bernas.
---
Apa yang dirancang, lain pulak yang jadi. Sesi idea spray hanya berlangsung 30 min jer...dengan yang lain-lain dah rasa tak sedap duduk sebab nak balik. Ini semua sebab sesi bual bicara dengan coordinator program yang bawak citer-citer yang hangat dalam dunia kerja aku....bayangkan kami mula session jam 8.00 pm, tapi brainstorming session untuk forum mula jam 10.00 pm.
Bayangkanlah.........

1 comment:

  1. biasa lah tuh!!!....bila story bermula..susah eh nak stop...anyways thanks..should meet up again kan but then it is sessi berstory & gossipping...

    rina-san

    ReplyDelete