Monday, July 27, 2009

Another rubbish!

hari ini saya rasa sangat tidak puas hati dengan pengurusan ict di organisasi saya. kewujudan semula network box amat melembabkan bandwidth internet. Benda ini berlaku disebabkan network box akan bertindak sebagai filter atau tapisan kepada semua content yang ingin dicapai secara online sebelum kita boleh terima capaian.
malah, aplikasi berbentuk chat juga mengalami masalah untuk digunakan. Tapi secara rumusan banyak aplikasi content online, menjadi lambat untuk diakses dan saya rasa streamyx line 512Kb pun lagi laju. Bukanlah saya ni suka sangat ber'chatting' sewaktu tengah buat kerja, tapi saya selalu bertukar-tukar idea dan kadangkali file transfer (sebab email server kat organisasi saya, hanya benarkan paling tinggi 10mb sahaja). Well tengok...nak automatic save content yang saya taip ni pun bermasalah.
pening...pening.

0 comments:

Post a Comment