Monday, January 8, 2018

Menulis Tanpa Pandangan

Ini entri pertama aku di ambang 2018. Selamat tahun baru untuk yang rajin menjengah ke blog yang ntah hapa-hapa ntah ni. Terutamanya yang hanya singgah sekali-sekala.Itu pun pasal google result membawak ke sini. Rupa-rupanya dah setahun aku tak update  blog ni. Memang tahun 2017 tak ade apa-apa coretan. Perkara yang nak dikongsi memang banyak, tapi banyak distraction dan kekecewaan. Sehingga kini, aku masih libang libu dan gundah gulana apa yang aku nak coretkan sebagai pembuka tirai (terlambat sangat bukak tirai ni). 
--sila baca dengan lagu Alone drpd Kumpulan Heart sebagai lagu tema

Jadi sebagai pemangkin untuk benda-benda lain yang nak dikongsi...aku ucapkan selamat tahun baru dan selamat tunaikan azam baru. Aku dah 8 hari mulakan azam aku. Anda bagaimana?

Arrios!!

0 comments:

Post a Comment