Thursday, August 23, 2007

Borang Produktiviti

Memang malas..kalau menyentuh tentang borang ni memang aku malas. Organization aku telah perkenalkan penggunaan borang ni dengan tujuan untuk memantau apa yang kita buat tiap-tiap hari. Pada aku kalau job yang melibatkan kuantitatif bolehlah dimasukkan dalam borang produktiviti...tak job function aku ngan team aku, susah sikit.

Tapi kami cuba jugak buat. Management inform borang produktiti ni digunakan untuk observe kitaorang ni buat kerja dan kerja yang kitaorang buat. Kadang-kadang tak sempat nak isi pun. Buat kerja teknikal ni kalau tak jumpa punca dan kaedah yang betul, kitaorang tak kan stop sampai jumpa punca...sometimes bawak kat umah untuk cari solution. Sape kata keje kami ni mula bila problem arise aje...?

0 comments:

Post a Comment