Friday, November 30, 2007

Another episode of eyeshield 21

Sebelum insiden yang melanda diri aku minggu lalu, sempat jugak aku menyambar episode terkini atau terbaru anime favorite aku, Eyeshield21. Sekali 2 cd aku sambar (ep 110 - 115) dan (ep 116 - 121). al-maklumlah, dah lama tak update koleksi. Junior aku menyelitlah jugak koleksi cerita Crayon Shin Chan. Ibunya pun tak terkecuali, menyelitkan cerita Hei! My Lady (K-Drama). RM 149 semuanya jumlah bahan hiburan yang dibeli.

Untuk update siri eyeshield 21 dalam koleksi aku, aku akan pergi ke kedai yang aku pergi ni. Lokasinya ialah di Tesco, Ipoh. Nama kedai: Friendly Records. Memang kepada sesiapa yang minat anime di Ipoh akan pergi ke kedai ni untuk mencari santapan minda dan rohani mereka. Termasuklah aku. Kebiasaannya bila on the way nak balik ke kampung mertua aku, baru aku singgah. Tapi kadang-kadang saje jer pergi. Bukan sahaja minda yang dapat disantap, mata sekali pun boleh...he..he..he.

0 comments:

Post a Comment