Thursday, December 13, 2007

Reality Bytes: great to live??

Dah 2 hari, diri aku dilanda demam. Hari pertama yang worst. Panas betul badan. Sampai tak lena tidur. Pada hari pertama demam iaitu semalam, aku gagahkan diri untuk hadir ke mesyuarat penting untuk defend bajet jam 2.30 petang. Mulanya bagi second in command aku pergi ke meeting bajet setelah PA bos aku called. Namun hati aku berat mengatakan aku patut pergi, sebab khuatir collegue aku tu tak tau apa-apa dan dah sure tak mau pergi.

Walaupun badan lemah, pergikan juga. Kepala bengong, tuhan saja yang tahu. Anyway, result exam aku come out memeranjatkan aku dan aku adalah salah seorang yang lulus. Alhamdulillah, ingatkan repeat dah sem depan bagi certain subject such as MLS 742 dan MLS 752. Tapi ada beberapa orang kawan aku yang tak bernasib baik. Semoga tuhan merahmati korang.

Dan semalam, suhu badan dah berkurangan panasnya. Tapi tonsil aku bertambah bengkak dan memeritkan tekak. Maybe nak pekena air asam jawa kot?

0 comments:

Post a Comment