Thursday, March 27, 2008

Set Me Free

Baru habis meeting. Dan aku rasa menggelegak kepala aku, pening sebab dah beberapa hari aku berhujan serta badan aku dah rasa lenguh-lenguh. Simptom-simptom demam akan melanda dah ada pada aku...mungkin menjangkit daripada junior aku yang dilanda demam hari ini.

----
Workload aku dah bertambah banyak. Setiap kali ada perjumpaan dengan bos aku, ada sahaja yang perlu dibuat. Macamlah kepala aku ni besar macam Jimmy Neutron dan tangan aku banyak cam Dr. Octopus. Mana yang aku boleh berikan pada collegues aku, aku serahkan pada diaorang. Tapi sekarang ni mostly aku yang kena buat. Antara workload aku sekarang:

1. Spesifikasi teknikal OKU equipment untuk disebutharga.
2. Spesifikasi teknikal server - update and review for the fourth time
3. Spesifikasi teknikal pc multimedia
4. Kertas kerja Contract Maintenance ILS dan technical specification for MOF.
5. Kertas kerja Licensing and Subscription pangkalan data Science Finder dan Scopus.
6. Kertas kerja PC resource center (leasing)- baru jer dapat tadi.

tu semua kerja ofis belum lagi masuk assignment aku yang every week muncul dan sometimes membuatkan aku tak ke kelas. Memang terasa nak pengsan dan aku rasa ada few simptom stress dah ada kat aku.

Pening betul......nak pekena NFS Carbon atau layan WarCraft atau SWAT4?

0 comments:

Post a Comment