Wednesday, August 11, 2010

My boy and Timmy

Minat terbaru baby-boy aku selain daripada layan cerita Chugington dan Agent OSO. Tatkala dengar jer muzik theme untuk cerita ni dia dah excited berpusing-pusing lah dia. Actually Timmy tu adalah siri tv dalam Disney Channel - Timmy Time. Dan Timmy adalah anak kambing biri-biri yang masuk Taska. Timmy Time adalah spin off dari Shaun the Sheep yang mana adalah spin off dari siri Wallace & Gromit.
Salah satu aksi dari siri Timmy Time.
Inilah dia si Timmy tu!
Dua ekor guru di taska tempat Timmy belajar. (Rasa cam kecik jer 32" ni....hmmm)
Tengah kusyuk layan tetiba nampak ayah dia snap picture. Memusing nak posing.

---
Timmy Time merupakan sebuah rancangan yang memaparkan Timmy si anak kambing biri-biri. Mengisahkan Timmy yang belajar di Pusat Asuhan Kanak-Kanak yang dikendalikan oleh dua 'ekor' guru iaitu Harriet Heron dan Osbourne Owl. Di pusat asuhan ini, pelbagai aktiviti yang dianjurkan untuk Timmy dan rakan-rakannya iaitu melukis, membuat muzik, permainan blok serta segala-galanya mengikut waktu; - waktu tidur, main dan masa bersnek.

Timmy Time dicipta oleh Jackie Cockle di United Kingdom dan siri tv diterbitkan oleh Aardman Animations. siaran ini mula diterbitkan pada 6 April 2009 dan boleh ditonton di saluran Playhouse Disney dan CBeebies.

0 comments:

Post a Comment