Friday, April 18, 2008

Restructuring Yourself

Lately, aku akui aku memang sibuk dengan kerja ofis. Sehinggakan kengkawan yang nak mintak aku tolong diaorang for their assignment terpaksa aku tolak. Bertitik tolak daripada kesibukan ini, aku cuba mencari poin untuk berlega buat seketika. Aku kemaskan ruang kerja aku di ofis, namun only partial. Aku pulangkan buku-buku yang dah tak aku perlukan untuk rujukan. Kemaskan mana-mana fail, failkan dokumen-dokumen yang berselerak. Cuma meja aku yang belum dikemaskan. Nanti akan memeritkan aku untuk cari semua kerja-kerja yang nak di continue.

---

Bertambah perit apabila, workload aku ditimbun dengan assignment yang melemaskan aku. Semuanya big project and mostly Research Proposal aku perlu di redo agar aku boleh proceed untuk data collection. Tak nampak hidayah untuk aku mulakan langkah, dan aku mengharapkan keajaiban akan berlaku...

0 comments:

Post a Comment