Monday, May 11, 2009

Cavanzi Outing

Penat...itulah perkataan yang selayaknya dituturkan selain daripada keadaan panas membahang akibat daripada pemanasan global atau global warming. Selepas menziarahi abang ipar aku di Kundang, kami skeluarga pergi men'survey' perabot di Cavanzi, Kepong. Ziarah aku ke Kundang disebabkan abang ipar aku tu dah jadi seorang ayah. Dapat baby girl. Dan katanya, "masih lagi tak percaya yang aku ni dah jadi ayah."

---

Di Cavanzi kami telah memilih set untuk ruang tamu dan ruang tv terlebih dahulu. Yang lain-lain kemudian ajelah. Kami pilih set sofa, rak tv dan juga feng shui divider yang akan memisahkan ruang makan dan ruang tv viewing.




---
Tinggal survey untuk bilik tidur junior aku sahaja lagi di Wescourt Design. More choices on child bed. But first thing first, the wardrobe for his clothes. No more Mickey mouse graphics for the wardrobe. It has been handed to baby boy amili to take over.

p/s : sorry no photo for the outing. To lazy to switch on the camera.

0 comments:

Post a Comment