Friday, October 23, 2009

L.O.S.T!

Gempar pagi ni. Kasut-kasut aku habis dicuri orang. Kesemua kasut aku kecuali kasut sukan aku. Kasut sukan isteri aku pun diaorang angkut. Aku punya kasut sukan tak sempat diaorang nak sapu sebab aku jumpa kasut tuh kat pintu pagar rumah aku. Habis kasut senggang aku, kasut driving dan juga kasut ke pejabat habis hilang di sapunya. Haram Jad** betui. Bengkek betul hati aku.

Nilai kerugian
--------------
Kasut Lee Ebony series - RM189.00 - dibeli awal tahun 2009
Kasut Polo Drive - RM78.00 (beli waktu offer 50%)- dibeli pada Julai 2007
Kasut Kanggaroo High - RM359.00 - dibeli pada 2008 (duit bonus nih!)
Kasut Sukan Power - RM59.90 - dibeli pada 2005

Jumlah = RM685.90

Perit nak recover. Nasib baik kat office ade kasut spare. Kalau tak ber'sandal' lah aku ke pejabat.

1 comment:

  1. tunggu belanjawan hari ini.dapat bonus beli baru.

    ReplyDelete