Monday, October 5, 2009

Unfortunate!

Malang sungguh petang semalam. Tingkap kaca bilik anak sulong saya gugur dan jatuh ke longkang dari aras 1. Puncanya adalah reel tingkap kaca itu terkeluar dari landasannya atau dari railing. Peristiwa yang mengejutkan di waktu senja itu, membuat dua jiran saya keluar rumah dan menjenguk di tingkap sebab menyangkakan ada orang yang memanjat rumah saya.

Akhirnya, tingkap yang lmpong itu di tutup dengan kotak Ikea yang masih belum dihumban ke tong sampah. Mujur juga. Dan hari ini saya akan ke pejabat pemaju untuk gantian. Kalau tertakluk dalam perjanjian...harap-haraplah.

Dan insiden itu juga membuatkan talian telefon saya terputus. Kacau sungguh.

---UPDATE
Everything is ok again, my window has been replaced and my communication line has been put back through.

0 comments:

Post a Comment