Monday, January 4, 2010

Finally!!!

Akhirnya dia keluar jugak. Yesterday dan hari-hari sebelumnya adalah hari yang memerit dan menyakitkan. Dan selama 3 hari juga aku terlantar tak boleh buat apa-apa. Selepas terima diagnosis, aku terus ke klinik homeopathy di Kg. Gajah untuk dapat medicine. Dan selepas itu aku terlantar dalam agony....menanti.

---UPDATE

Inilah dia rupa batu yang keluar dari salur kencing aku dan memrihkan aku untuk berkumuh.



Batu karang atau kidney stone ni keluar pada pagi Ahad jam 10.00 am. Sangat menyakitkan apabila dia nak keluar umpama macam luka diletakkan dettol rasanya.



Bentuknya macam batu karang kat laut. Benda ni terjadi akibat kandungan mineral dalam air kencing yang terlebih acid. Dan ini pun dah kira besar saiz dia. (menurut mak aku yang pencen kerja kat hospital)



Antara ubat homeopathy yang aku makan (tolak yang tgh - itu karang aku!. Ubat titis tu specific untuk keluarkan karang dan melawaskan kencing. Alhamdulillah...karang keluar setelah makan ubat tu selama 3 hari. Ubat biji tu untuk kawal blood pressure.

0 comments:

Post a Comment