Friday, January 28, 2011

Bettlebum

Bettlebum. Waktu post ini ditaip, lagu nyanyian kumpulan BLUR ini sedang berkumandang. Irama nyer kena dengan mood saya ketika. Kenyang, perut sebu dan mata mengantuk serta rasa sesalan yang amat sangat. Kenapa kesal? Salah pilih tempat makan jadi saya tak dapat pekena barli air hari ini. Barli ini elok untuk sesiapa yang masalah dengan buah pinggang dan juga urination. Untuk atasi masalah ni, saya banyak amik ubat homeopathy [ooops. stop sat..nak layan lagu favaorite saya - coffee & tv]. Homeopathy punya ubat banyak bergantung pada bahan organik dan herba (source), so side effect pada tubuh badan kita memang tak ader. Berbanding ubat hospital atau allopathic, banyak menuju kepada buah pinggang.
---
Petang ini, saya ada mesyuarat bersama top management universiti. Dan pertama kali bermesyuarat dengan salah sorang top management universiti yang baru. Masih tak tau rentak dia, so tak boleh buat assumption macam mana gaya pengurusan beliau. Currently, memang saya sedang buat persediaan untuk mesyuarat. Sehinggakan saya dah rasa letih dan mata saya sakit. Saya lari dulu ke blog ini. Rasanyer saya perlu repair spek baru saya, sebab mata saya asyik berpinar-pinar ajer (betui ke statement nih-kepala ker mata yang berpinar?). Spek baru saya patah pada frame tangkainya gara-gara bergurau ngan anak-anak.
---
Jawapan untuk soalan riddle yang saya bagi last post ialah...............
私の隣人 - watashi no rinjin.

0 comments:

Post a Comment