Tuesday, July 8, 2014

Ramadhan Warmup

Salam Ramadhan.
Alhamdulillah, diberikan sekali lagi Allah peluang kepada kita untuk menyambut Ramadhan. Dan juga memberikan peluan untuk kita beribadat. Tetiba jer aku aku dapa hidayah untuk menjengah semula ke blog ini. Sebelum ni post jugak something, tapi post pasal quotes ngan biodata orang yang keluarkan quotes tersebut.

Persiapan raya? Sorry beb, baru berapa puasa dah fikir nak raya? Serkup dulu ibadah baru fikir raya. Kononnya lah statement aku tu. Isu? Banyak isu yang boleh aku luahkan tapi kadang-kadang share ngan isteri jer. Nak menulis kat blog, baru log in ke blogger dah mati idea.By the way kena aktifkan semula ke blog la rasanya sebab FB aku dah lama bungkus. Tak berkenan dah pada FB. Tumpang FB cik puan jer lah.

Anyway memanglah kalau boleh nak story panjang-panjang. Tapi biarlah ini jadi warm up session. Kalau beria-ria benar nanti cramp pulok otak aku. Title pun aku tak tau bubuh aper.  Apa-apa hal selamat menyambut ramadhan. Semoga ramadhan ii kita kekal produktif dan jangan malas-malas.Bak kata ustaz dalam slot al-fikrah Perak FM pagi tadi, sepatutnya berpuasa kita lagi sihat dan bersemangat kerana perut kita sedang dalam rest mode.

Oklah, ariooss.


0 comments:

Post a Comment