Wednesday, June 29, 2016

Next Project: August 2016

Terus terang cakap ini tak berkaitan dengan ramadhan atau mana-mana aktiviti mencari lailatul qadar. Tapi sebagai peringatan semua, carilah lailatul qadar dengan menghidupkan malam-malam ni. Sebab kita tak tau adakah ini mungkin ramadhan kita yang terakhir. Walaupun sedikit amalan kita buat sekalipun, Allah balas berlipat kali ganda. Jadi lipatlah selimut dan gulunglah tilam..bangun buat solat malam walaupun dua rakaat.

Ok rasa cukup saranan yang dimintak dimaklumkan. Aku bukan ustad walaupun waktu aku form 5, ustazah aku selalu panggil Ustad Haji. Semoga doanya tu dimakbulkan Allah. Nanti mai kena hentam tak pasal pulak. 

Hari tu dah mula dengan project Batman vs Superman. Memang layan habis. Walaupun tak berapa puas hati dengan ending yang digabungkan dengan ending of superman, namun keseluruhan cerita ni memang awesome. Disebabkan projek yang pertama ni berjaya, aku ngan PIC aku akan menyusul dengan projek seterusnya....Suicide Squad. Saper-saper yang layan batman dan DC Comics am nya mesti akan layan movie ni. Attraction utama movie ni of course Harley Quinn yang dilakonkan oleh Margot Robbie (sweet 25) dan juga Deadshot dilakonkan oleh Will Smith. Ini pun boleh dikira sebagai anti-hero movie macam Deadpool. 

Agak kurang pasti sinopsis nye tapi team of villains dikumpulkan dalam satu pasukan untuk menjalankan misi rahsia. Dengan attitude yang gila-gila ini menjadikan ianya satu kumpulan yang agak dinamik dan saling membunuh antara satu sama lain. Sounds great and arrioss. Tak sabar tunggu Ogos. Anyway enjoy the trailer.





0 comments:

Post a Comment