Tuesday, May 15, 2007

The Silence


Aku rasa almost 1 month aku tak sentuh blog aku. Just get back from the dead. One of my classmate mintak aku define apa maksudnya 'back from the dead'. Simple bagi aku, maksudnya baru dapat bernafas balik. Sekarang ni time holiday aku. Just finish the test final for my master study (or should I say 1 month ago). After finish my test on 5th May, esoknya aku perlu bergegas ke Perlis untuk hadiri meeting dan seminar. Assigment ade yang tak siap. walaupun aku dah mintak perlepasan, boss aku tetap suruh pergi tanpa belas kasihan terhadap keadaan aku.

Mula lah boss aku sembang pasai waktu dia buat master dulu, kena settlekan assignment dalam masa dua minggu dengan tak tidur malam. Apa punya bangang entah. Aku buat part time, every week ade assignment kena buat. Dia buat full time. Tak ada apa yang menganggu. Condition aku pulak, dengan kerja, dengan family. Namun support dari family jugak yang buat aku jadi kebal. Nak kata boss aku ni support. Harap sembang jer lah.

Anyway, aku kena jadi tough. Sebab kalau tak tough, aku tak boleh jadi great leader. Great leader???

0 comments:

Post a Comment