Thursday, July 5, 2007

Buntu dan keliru II

Baru lepas mengadap boss. Dan as usual kena banyak le task yang dibaginya. Dia bertanya pada aku tentang banner yang aku jadi anchornya. Aku jawab, "Maaf Cik. Satu apa pun saya tak mula lagi."

"Belum lagi...? Awak ni tau tak ini dah berapa haribulan?"

"Saya tau. Tapi saya dah ada team yang saya nak select," jawab aku sambil mengeluh penat. (lif stop sebab ada pemeriksanaan sistem pencegahan kebakaran oleh pihak bomba)

"Awak ni...saya ingat dah siap. Boleh jugak saya nengok macam mana rupanya."

"Belum...saya perlukan masa senggang. Sekarang ni banyak benda saya kena settlekan library system upgrade, montaj perasmian, blah...blah...blah..," banyak benda yang kena aku buat secara rumusannya.

Pening betul aku. Team bahagian aku ni hanya ada 4 orang, tapi kena buat seribu benda. Ada akai ka cam tu?

0 comments:

Post a Comment