Thursday, January 3, 2008

First day at kindergarten

Hari ini merupakan hari pertama junior belajar di kindergarten dan tahun ni junior aku dah berumur 6 tahun. Excited sungguh dia hari ini. Sekali kejut jam 8 pagi dah bangun dan ready nak ke bilik air untuk memberus gigi. Mungkin excited nak ke tempat baru. Sebelum ni aku hantar ke TASKI ABIM. So aku rasa tahun ni biarlah dekat sikit dengan office his mother. Tak delah teruk untuk aku ke sana ke mari. Dahlah work schedule tight. Itu belum lagi outstation.

Tiba kat tempat baru, aku terpaksa buat benda yang aku tak berapa suka iaitu mengisi borang pendaftaran. Kan ke bagus borang tu dikepilkan bersama-sama surat tawaran yang dihantar kepada ibu bapa? Anyway terpaksalah mengambil masa lebih kurang 30 minit nak settlekan registration. In the mean time, junior dah follow pembantu taska untuk meninjau kelas dan layan video. After that, parents dberikan taklimat oleh penyelaras kurikulum kindergarten dan aku dapati ramai orang luar yang hantar anak mereka ke sini, meaning people yang tak bekerja di institusi aku bekerja. Anyway selepas itu, aku pun tinjau ke kelas untuk tengok junior, ok ke tak ok. Namun, aku assume everything is ok, whenever junior said to me, " ayah baliklah dulu."

----------------

What about the uploaded image? Nothing laa, just to show you guyz, this is a latest wallpaper for my desktop....he..he

0 comments:

Post a Comment