Friday, July 4, 2008

Hell is freezin'!

Aku dah freezed. Memang sejuk gila-gia tahap apa lagi yang nak sebut pun dah tak tahu dah. Bingung betul diaorang yang construct air-cond kat building aku. Takkan lah diaorang tak tahu nak adjust humidity dan temperature yang sepatutnya. Aku dah freeze dan sampai tak tau nak buat kerja yang sepatutnya. Rasanya dah kering dah otak aku ni.

---
Orait, ada tak di antara korang yang pernah dengar band yang di gelar "Southern Culture On The Skids" ?
Panjang tak hingat nama band nih. Band ni popular dengan lagu Camel Walk. And video just below this for you guys to melt. Band ni jugak dikenali dengan nama SCOTS di anggotai oleh Rick Miller (vocals, guitar), Dave Hartman (percussion) dan Mary Huff (vocals, bass guitar). Konsep muzik diaorang agak special dan koran boleh dengar muzik diaorang dalam MV yang disediakan. Konsep yang diketengahkan adalah rockabilly, surf rock, country music dan R&B genre disaluti dengan irama punk dan sedikit humor di dalam muzik mereka. Menurut Rick, diaorang punya vocalist, diaorang bawa konsep baru yang dipanggil Countrypolitan yang merupakan sebuah gaya hidup dan bukannya katgori music. Lantak engkaulah...apa-apahal aku salute korang sebab kebanyak band alternative di US suka membawa konsep baru dan suka mencipta, bukannya hanya jadi follower dalam satu-satu aliran atau music genres.

SOUTHERN CULTURE ON THE SKIDS - Camel Walk

Nak tahu lebih lanjut pasal diaorang boleh refer to this website http://www.scots.com

0 comments:

Post a Comment