Wednesday, March 11, 2009

Last week story to tell.

There were a lot to tell about last week. But I just love to simplify it. Rather than old folk story. But sorry no photo even though I always said, pictures can tell a thousand stories.
----
My Terios's Health Check!

----
Mee Udang Revisited
Kali ini aku bawak mak aku, adik aku dan isterinya pergi ke Kuala sepetang untuk pekena mee udang banjir Mak Teh yang telah terkenal semenjak tersiar di dalam rancangan terbita TV3 - majalah3. Maka terkejut beruklah aku apabila sampai di situ. Seumpama orang berkenduri. Alhamdulillah dapat juga tempak duduk. Namun terpaksa menunggu hampir 40 minit untuk mendapat menu kami. Mee Udang RM10. Ada 9 ekor udang bersaiz sederhana besar dan manis-manis betul rasanya. Maklumlah, udang fresh. Juniro aku agak frust kerana pada hari itu tiada menu nasi ayam seperti kunjungan yang lepas. "Hari ramai orang...hanya yang berkuah sahaja yang kami dapat buat," kata salah seorang anak Mak Teh.

1 comment:

  1. heh.. aku pernah g makan kat situ.. b4 masuk majalah 3.. ikut family my fren..mmg best.. aku habis masa kopek udang jek (lembab sikit bab ni).. sudahnye suma org dah siap makan..aku baru start mkn mee die..huhu

    ReplyDelete