Tuesday, March 17, 2009

New member of the family

Alhamdulillah, kini adik aku dah bergelar bapa. Anaknya selamat dilahirkan dengan keadaan prematured pada jam 12.45 tghari tadi di Hospital Ampang. Adik ipar aku telah melahirkan anak lelaki (lelaki lagi....). Kempunan mak aku nak dapat cucu perempuan. Apa yang mak aku cakap.....beranaklah lagi selagi mak hidup. Maka jawapan dari aku, usaha tangga kejayaan.InsyaAllah.
---
UPDATE
Kata adik aku, baby boy tersebut akan dinamakan Mohamad Iqbal Fahmi dan beratnya 2.3kg. Kalau tak de apa-apa aral, InsyaAllah adik ipar aku akan discharge hari juga. Dan adik aku ada mms-kan aku gambar baby boy dia.

Ada macam muka baby boy aku - Amili..

UPDATE 2
Semalam adik aku dah bawa balik anak dia ke rumah untuk tunjuk baby dia pada kami sekeluarga sebelum berangkat pulang ke Taiping. Perjalanan daripada Hospital Ampang ke Taiping amatlah jauh dan memerlukan dia berhenti rehat dulu di TM untuk makan rehat dan mendapatkan perkhidmatan konsultasi (he..he..).
Bila dah tengok baby dia secara live, tak de sama cam baby-boy aku Amili. Pictures sometimes deceiving...

2 comments:

  1. Bestnya ada baby.. ntah biler lak aku nak de baby neh.. huhu

    ReplyDelete
  2. cari la calon dulu...pastu duit...pastu kawin..he..he

    ReplyDelete