Monday, December 17, 2007

Dari Nilai ke Damansara

Setelah menjalani kepayahan dan berpenat lelah di Nilai 3, aku dan family berangkat ke Ikea. Dengan menggunakan laluan ke KLIA dan melalui Sepang, junior aku punyalah havoc bila nampak kapalterbang berulang arus mendarat dan berlepas. Maklumlah dah dekat dengan terminal. Berbelanja sakan betul my lady dengan mak aku kat Nilai 3. Junior aku pulak, dapat r/c kereta sebijik dah malas nak masuk kedai toys yang lain.

After that, IKEA shopping spree. Punyalah ramai manusia yang bershopping. Ni first time mak aku ke Ikea. Excited sungguh. My lady aku pun sama. Banyak jugak lah barang yang dibeli, even desk lamp. Untuk sampai, very terrible. I'll try different route to Ikea. But end up missing a turning junction. Well, i'll have to take the usual route of course and with traffic jam I faced, whhooah. Feel likes to go on week days. Much better that way I say.

Ok, there's a list from Ikea: desk lamp, tools for dinner table, plugs, cookware tools and futhermore.

0 comments:

Post a Comment