Monday, February 4, 2008

Lost and Found

Dah lama sangat aku tak melayan blog. Kesibukan dengan kerja dan study menyebabkan blog ini ditinggalkan. Banyak benda yang nak diceritakan tapi, kekangan demi kekangan datang bersimpang siur, menyebabkan blog ini sepi. Sesuatu yang best berlaku (sebenarnya aku tak pasti dengan perasaan ini), dan ini menjadi pemangkin untuk aku masukkan post baru. Setengah jam terakhir tadi, aku browse untuk dapatkan gambaran Putra Brasmana Hotel, browsing punya browsing terpacullah blog member aku sewaktu aku menuntut di UiTM. Blog of herself and her famillies yang mana kawan aku ni married dengan kawan aku jugak.

Ramai kawan aku yang telah married within class batch. Jan & Mek Na, Farish & Cik Mer, Jidin & Tini dan tak terkecuali member aku yang aku jumpa blog dia, Faiz & Apoi..

Happy? Happy la sikit, sebab some sort of reunion. Because from that blog, it got links to the other's blogs of my classmates or friends. Aku tau diorang selalu kutuk aku sebab tak nak join diaorang untuk reunion. Anyway guyz, korang pun tau stail aku...sorrylah kalau tak join.

0 comments:

Post a Comment